Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student Jayden20/Female/Australia Groups :iconiconcentral: IconCENTRAL
If it's Awesome, we make it
Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Core Membership
Statistics 402 Deviations 16,208 Comments 33,005 Pageviews
×

Newest Deviations

Korinn by WoLfPeLt102 Korinn :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 11 0 Taako test by WoLfPeLt102 Taako test :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 20 2 Aldous and Tanaya by WoLfPeLt102 Aldous and Tanaya :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 18 3 Monster Tom by WoLfPeLt102 Monster Tom :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 104 8 MCSM doodles by WoLfPeLt102 MCSM doodles :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 56 5 What You Mean to me by WoLfPeLt102 What You Mean to me :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 15 10 Flower Tests by WoLfPeLt102 Flower Tests :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 21 6 Doodles2k17 by WoLfPeLt102 Doodles2k17 :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 13 0 Help by WoLfPeLt102 Help :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 15 6 i hate photoshop by WoLfPeLt102 i hate photoshop :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 11 0 s tAN by WoLfPeLt102 s tAN :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 27 7 Balance by WoLfPeLt102 Balance :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 13 0 my sons by WoLfPeLt102 my sons :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 11 7 pokemans by WoLfPeLt102 pokemans :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 16 9 Tumblr Dump May - June 2016 by WoLfPeLt102 Tumblr Dump May - June 2016 :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 4 1 Doodles from toNIGHTI AM DEAD.jp g by WoLfPeLt102 Doodles from toNIGHTI AM DEAD.jp g :iconwolfpelt102:WoLfPeLt102 7 3
:iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner:

Groups

deviantID

WoLfPeLt102
Jayden
Artist | Student | Digital Art
Australia
:iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner:

- Jay - 19 - Musical Enthusiast - Literal garbage -

"This is just the dumping ground for all my furry BS. " I whisper as I check this site 120903708+ times a day

My trash blog: unexpectedtimevortex.tumblr.co…
Where I dump most of my art tbh: jayceart.tumblr.com/

Ask for my skype or other contact details. I love talking to new people so please say hi!



:iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner::iconpawbanner:

Still not over this:

Interests

Pride

I AM PROUD

Made with pride by the DeviantArt community

Activity


Korinn
I DREW MY LIL DRAGONBORN GIRL <3<3<3

 A whole bunch of my friends and I are getting together to play D&D next week and I'm getting super pumped up!! This game is the freaking best and Im so ready to use this new character 

honestly im so hyped its surreal 
Loading...
  • Listening to: The Adventure Zone Podcast
  • Reading: I have like four books on the go lmao
  • Watching: Nothing all ive done is listen to TAZ for like a w
  • Playing: NITW technically
  • Eating: -
  • Drinking: -
These are so old

but im also bored as shit lets do this

B A S I C S
> name: Jayden Alteruthemeyer
> acceptable names: Jay 
> preferred names: Jay/Jayden idek 
> d.o.b.: 30th October 1997 (im 19 yo)
> gender: Female 
> acceptable pronouns: She/They idek anymore
> preferred pronouns: honestly go nuts i don't actually mind
> sexual preference: IM SO GAY HELP
> religious standing: FUcking uh.. who knows?? like, i cant prove shit so like, who am i to be like 'yo theres a god' or 'fuck no theres no god' when theres no way to prove it????

A P P E A R A N C E
> species: Human 
> kintypes: none! Kin isnt really my thing but you guys do you
> height: fuck like... 75cm i think??
> weight: weLP 
> body build: guess whos overweight? ITS ME
> complexion: pale AF
> scars/birthmarks: I have a scar on the top of my left wrist and a mole on my face that would be a beauty mark if i was like, actually attractive 
> hair style: Think generic short tumblr hair and cringe along with me
> eye color: Blue
> glasses: None atm but my eyes S U C K 
> typical clothing: I literally have one shirt right now and one pair on jeans i need clothes plz donate to my paypal @ jayceart@outlook.com
> jewelry: SPACE THEMED YO

P E R S O N A L
> current residence: Perth, Australia
> occupation: Im studying Animation Game Design and Illustration! IM ACTUALLY LEARNING SHIT MY DUDES!!!
> personality type: INFP
> personality: uhhhHH I have like, the worst sense of humour ever and all i talk about is shit ive watched recently don't be friends with me 
> family: Mother, Father, younger bro
> fandoms: SO MANY AT THIS POINT YOU READY FOR A LONG ASS LIST

- Young Justice
- Danny Phantom
- Osomatsu-san

are like literally my main three but there ARE SO MANY MORE

and then theres all these weird ones?? like
I really love The Adventure Zone podcast right now but idk if that'll stick not to mention Night In The Woods 

A R T  I N F O
> point commissions: please don't points are literally theft
> commission info: CHECK OUT MY TUMBLR, YO (kill me for writing that)
> art trades: SURE
> requests: If I feel like it
> gifts: See above


P E R S O N A L  N O T E
uhhhHH I HATE THIS WEBSITE

C O N T A C T  I N F O
> deviantart: why
> skype: wolfpelt-phone (message me all ya want! :D (Big Grin))
> tumblr: www.jayceart.tumblr.com / www.unexpectedtimevortex.tumbl…
> charahub: noPE
> twitter: @jayceart
> email: jayceart@outlook.com please send me things
Taako test
So i tired painting??? kinda?????

featuring my new favourite boy Taako from The Adventure Zone Podcast I love him so much <3

on tumblr: jayceart.tumblr.com/image/1607…
Loading...

Comments


Add a Comment:
 
:iconlocaexis:
Locaexis Featured By Owner Jun 17, 2017  Student Digital Artist
Found you on Youtube and your style is loveeee * u *
Reply
:iconwolfpelt102:
WoLfPeLt102 Featured By Owner Jun 19, 2017  Student Digital Artist
AAA thank you!! :D 
Reply
:iconjaywing1072:
Jaywing1072 Featured By Owner May 26, 2017  Hobbyist Digital Artist
This is going to be akward, and probably be confusing. But one my friend is letting me nicely share this account with her. And I want to thank you. I've..been going through alot of emotion things that not many can understand. It's very hard to explain. I have been in a depression and I feel it only seems to be stretching out wider. But I forget about it or why I'm sad by looking at art. And yours is..gosh, it's amazing. It's never made me so happy before. It's amazing. I feel like all of it has a story. All of them have something going on. All have a goal to achieve or something to prove. And that's amazing when an artist can do that. I do that my myself. And I try pretty dang hard at it too. Thank you for being an inspiration. Hopefully we can be friends. Keep doing what you do. Don't let those wizard goblins tell ye otherwise 0w0
Reply
:iconshiatanni:
Shiatanni Featured By Owner Apr 26, 2017
Thanks for the faves Wolf :)
Reply
:iconwolfpelt102:
WoLfPeLt102 Featured By Owner Apr 27, 2017  Student Digital Artist
eeeeyyyy np man! 
Reply
:iconshiatanni:
Shiatanni Featured By Owner Apr 30, 2017
:) (Smile) 
Reply
:iconsuicidemummy:
SuicideMummy Featured By Owner Apr 19, 2017  Hobbyist General Artist
OMG I FOUND YOUR DANNY PAHNTOM MEME ON YOUTUBE AND I GOT SO INSPIRED BY YOUR ART I WENT HACKER MODE JUST TO SEE IF YOU POST YOUR ART ANYWHERE AND I FINALLY FOUND YOU OMG!! :heart: YOUR ART IS GOALS IM SCREAMING RN!!
Reply
:iconwolfpelt102:
WoLfPeLt102 Featured By Owner Apr 19, 2017  Student Digital Artist
OHMYGOD DUDE THANK YOU SO MUCH HOLYSHIT!!!! LIKE HONESTLY IM SO FLATTERED BY THIS???? 

GOD IM so inactive on here tho lmao. I need to actually post more things 
Reply
:iconsuicidemummy:
SuicideMummy Featured By Owner Apr 20, 2017  Hobbyist General Artist
IM GLAD MY COMMENT MADE YOU HAPPY HA!!

And that would be awesome if you did lol, are you more active anywhere else?
Reply
:iconwolfpelt102:
WoLfPeLt102 Featured By Owner Apr 20, 2017  Student Digital Artist
IT DID IT REALLY DID!! :D

Yeah dude i am! My tumblr (jayceart) is way more active than here lmao. 
Reply
Add a Comment: